Huishoudbeurs & Negenmaandenbeurs

Wij organiseren het gezelligste dagje uit voor jong en oud. Dit doen we voor de Huishoudbeurs en de Negenmaandenbeurs. Met een Exhibition Team bedenken wij voor toonaangevende merken concepten waarmee zij zich het beste kunnen profileren op de beurs. Zo organiseren wij workshops, informatieve sessies, modeshows en presentaties. Ook stellen wij een passend podiumprogramma samen met aansprekende artiesten.
Meer weten? Bekijk hier de website van de Huishoudbeurs en van de Negenmaandenbeurs.

Huishoudbeurs & Negenmaandenbeurs

Maak alvast kennis met je collega's

Nicole Babay

Manager Domein Vrouw

De bezoeker staat centraal
Met het beursteam werk ik een jaar lang om de Huishoudbeurs en de Negenmaandenbeurs tot in de puntjes te organiseren. Het thema, programmering, styling, goodiebags, etc; alles wordt op elkaar afgestemd. Met exposanten ontwikkelen we samen concepten die passen bij de doelgroep, namelijk de Vrouw. Bij alles staat de bezoeker centraal. Ook zij worden regelmatig in het ontwerpproces meegenomen. Zo kunnen ze via Facebook meebeslissen over het ontwerp van de Huishoudbeurs- en Negenmaandenbeursshopper. Wanneer een beurs afgerond is, staan we alweer in de startblokken om het creatieve concept voor het jaar erop te bedenken.

Zo draagt iedereen bij
Het beursteam bestaat uit verschillende functies met hun eigen taken: De Exhibition manager houdt zich bezig met de vormgeving en positionering van het event. Sales verkoopt de stands, media solutions en andere proposities. Marketing verzorgt de bezoekerswerving, year round content en community building en Operations zorgt ervoor dat alleswat we bedenken ook daadwerkelijk tot leven komt. Daarnaast werkt het beursteam nauw samen met andere afdelingen in de RAI zoals Traffic, Security en Catering.

Nieuwe concepten bedenken
Iedereen heeft weleens gehoord van de Huishoudbeurs en de Negenmaandenbeurs. Deze sterke merken blijven we ieder jaar door ontwikkelen waardoor geen enkel jaar hetzelfde is. Mijn grootste passie is het bedenken van nieuwe concepten. Day in The City is daar een voorbeeld van. Een event voor millennials gedreven door Influencers, met een verlenging in activiteiten in de stad Amsterdam. In maart 2019 lanceren we de eerste editie. Daarvoor haal ik bijvoorbeeld inspiratie uit festivals die ik bezoek. Het is een kwestie van je ogen open houden en altijd blijven vernieuwen.