Event Operations

We bedenken creatieve en innovatieve oplossingen om tot een optimale ‘look & feel’ van elk evenement te komen, waarbij we rekening houden met het beschikbare budget en logistieke mogelijkheden. Veel overleggen, coördineren en onderhandelen met verschillende partners, leveranciers en collega’s komen hierbij kijken.
Tijdens de opbouw, gedurende het evenement en bij de afbouw zorgen wij voor een juiste uitvoering. 
Ben jij een multi-tasker pur sang, heb je oog voor detail en is jouw motto ‘work hard, play hard’?

Event Operations

Maak alvast kennis met je collega's

Annette Kuiper

Manager Event Operations

Organisatie van de eigen RAI-evenementen
Mijn afdeling Event Operations Management zorgt voor de organisatie van de eigen RAI-evenementen zoals Horecava, Huishoudbeurs, Interclean en Intertraffic. Als operationele spinnen in het web vertalen we concepten naar operationeel uitvoerbare plannen die onderscheidend zijn en bijdragen aan een topbeleving van het evenement voor zowel bezoekers als exposanten. Heel concreet kun je hierbij denken aan de organisatie van officiële openingen, optredens, theaters, borrels, (mode)shows, VIP programma’s, bewegwijzering, aankleding, etc.

Als manager van deze afdeling ben ik verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing maar zorg ik ook voor efficiency in werkprocessen, verdeling van projecten, kennisdeling en maak ik beurs-overstijgende inkoopdeals.

Het organiseren van evenementen geeft een kick. De combinatie van spanning in aanloop naar het evenement toe en de ontlading achteraf werkt verslavend. Ik ben supertrots op mijn afdeling! Het werken in een dynamische omgeving geeft mij en mijn afdeling een enorme energie en werkplezier.