Marketing Intelligence & Services

Data en online tools is onze expertise, wij zorgen ervoor dat onze collega’s gebruik kunnen maken van de nieuwste mogelijkheden en technieken. Zo onderzoeken en analyseren we marktkansen en generen we nieuwe leads. Maar we zorgen ook voor campagnes om exposanten en bezoekers te werven en te behouden. Dat doen we altijd data gedreven en met inzet van digitale kanalen. Het ontwikkelen en onderhouden van een online omgevingen en tools hoort hier ook bij.
Is ‘meten is weten’ jouw motto en weet je alles van online marketing?

Marketing Intelligence & Services

Maak alvast kennis met je collega's

Björn Lambertz

Research Manager

Data geeft inzicht
Het bij elkaar sprokkelen van data is mijn favoriete bezigheid. Als Researcher ben ik verantwoordelijk voor verschillende marktonderzoeken. De werkzaamheden zijn zeer gevarieerd: het maken van vragenlijsten, analyses, budgetteringen en natuurlijk het contact met verschillende afdelingen die deze informatie gebruiken.

We onderzoeken vooral de mening van bezoekers en exposanten. Alle verschillende aspecten van een evenement dragen bij aan het succes. Bezoekers komen hier niet voor onze parkeer- en sanitairvoorzieningen, maar die dragen wel bij aan de ervaring van een evenement. Daarom is het belangrijk om de goede vragen te stellen. Van data leer je, zodat je keer op keer vernieuwend kunt zijn en elk evenement steeds naar een hoger niveau kunt tillen.

Samenwerken met specialisten
Bij de RAI heeft iedereen een specialisme en we vullen elkaar aan. Uiteindelijk maakt dat één. Door daar gebruik van te maken, maken we mooie evenementen.