Customer Strategy & Marketing

Onze klanten (organisatoren, exposanten en bezoekers) overtuigen dat de RAI een top locatie is met veel verschillende mogelijkheden en talloze ondersteunende diensten doen wij elke dag. Krachtige proposities en campagnes ontwikkelen wij met informatie uit een marktonderzoek, het analyseren van trends en weten wat er speelt in de markt. We zijn pas tevreden als de RAI het hele jaar volgeboekt is met mooie en succesvolle evenementen.
Ben jij een marketeer met een strategische blik en een hart voor evenementen?

Customer Strategy & Marketing

Maak alvast kennis met je collega's

Astrid Nap

Customer Marketing Executive

RAI top of mind bij organisatoren
Als Customer Marketing Executive houd ik mij vooral bezig met de marketingactiviteiten gericht op de organisatoren van evenementen. We kijken goed om ons heen, wat wil de klant, waarmee kunnen we hem overtuigen en waarmee kunnen we de RAI nog beter laten zien. Mijn dag kan variëren van het indienen van een award case tot het bijhouden van onze fotobeeldbank of het briefen van een 360graden video team. Het werk is maar voor een deel te plannen; er popt elke dag wel iets nieuws op dat snel moet gebeuren en we moeten steeds de goede prioriteiten stellen.

Daarom houd ik van de RAI
De ene dag lopen hier neurologen rond en twee dagen later kan de hal vol zitten met botenliefhebbers of dansfanaten. En dan hebben we ook nog een theater, vergaderzalen, congreszalen, lounges et cetera. Je hebt rolschaatsen nodig om ‘even’ een rondje RAI te doen. Vergeleken bij de RAI zijn andere bedrijven al snel saai. Ooit ben ik hier weggegaan, maar ik was binnen 2 jaar terug. Het is hier veel te leuk.